zaterdag 7 juni 2008

Acemi Mutfak Prensesi

Artik mutfak benimde ilgi alanimi ceken bir yer oldu.. Artik yavas yavas bende annemi izlemeyi birakip, kendim birseyler yapmaya calismaya karar verdim. Bir misafir geldiginde, kendi evimin sahibi oldugunda birseyler becerebilmek istiyorum.. Zamanin gencleri gibi kuru satin alinmis kurabiyelerle yetinmek istemiyorum.. Yavas yavas ogrendigim tarifeleri burada sizinle paylasacagim.. Ondan adimi Acemi Mutfak Prensesi olarak sectim.. Buradaki tarifelerin resimleri ne muhtesem ne de sizi bayiltacak sekilde olacaktir :) Bir aceminin denedigi tarifeler olacaktir. Umarim begenirsiniz, ve sizde acemi bir mutfak prensesiyseniz birseyler ogrenebilirsiniz..

(Tarifeler tabiki hepimizin, ama resimleri habersiz kullanmamanizi diliyorum).

Sevgilerimle,

Lale

Geen opmerkingen: